Aktualności

Przedstawiamy szereg praktyk CSR dla MŚP

Opublikowano: 04.05.2023

Dlaczego publikację kierujemy do MŚP?

Ponieważ to sektor MŚP stanowi ponad 99% polskich firm, a dalej brakuje narzędzi wspierających realizację działań CSR wśród tych firm!

Dlatego wraz z ekspertami stworzyliśmy publikację „Rola MŚP w budowaniu odpowiedzialnego biznesu w Polsce. Poradnik dla MŚP, jak stać się częścią zmiany”

 

Misją Fundacji IPS jest wspieranie polskich MŚP

Za pomocą publikacji chcemy inspirować do wdrażania praktyk CSR w firmach, a dzięki temu realizować misję Fundacji IPS – czyli przyczyniać się do wzmacniania przewagi konkurencyjnej polskiego sektora MŚP! Nasz dokument przedstawia szereg praktyk możliwych do wprowadzenia przez polskie przedsiębiorstwa. Publikację opracowaliśmy wraz z ekspertami z zakresu CSR/ESG, przedsiębiorcami, naukowcami oraz przedstawicielami trzeciego sektora.

Zapisz się na newsletter Fundacji IPS i otrzymaj publikację prosto na maila!

Zachęcamy do zapoznania się z publikacją „Rola MŚP w budowaniu odpowiedzialnego biznesu w Polsce. Poradnik dla MŚP, jak stać się częścią zmiany”.

Zapisz się na newsletter Fundacji IPS, a my prześlemy dokument na Twojego maila!

Zapis dostępny na stronie: https://fips.pl/publikacje/publikacja-dotyczaca-praktyk-csr/

 

Projekt zrealizowaliśmy dzięki wsparciu finansowemu Fundacji KGHM Polska Miedź

Najnowsze aktualności

Zatrudnianie lokalnych pracowników – Inwestycja w społeczność

Zatrudnianie lokalnych pracowników – Inwestycja w społeczność

W dobie globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii, wielu przedsiębiorców poszukuje pracowników na szeroką skalę, niejednokrotnie zatrudniając osoby z odległych miejsc czy nawet innych krajów. Tymczasem zatrudnianie pracowników z lokalnego rynku niesie ze sobą szereg korzyści, które mają bezpoś
Dlaczego transformacja cyfrowa jest kluczowa dla polskich przedsiębiorstw?

Dlaczego transformacja cyfrowa jest kluczowa dla polskich przedsiębiorstw?

Wprowadzenie W dzisiejszej erze technologii, transformacja cyfrowa staje się nieodzownym elementem strategii rozwoju polskich przedsiębiorstw. Integracja nowoczesnych technologii w działalność firmy zwiększa efektywność operacyjną, poprawia doświadczenia klientów i podnosi konkurencyjność na