Aktualności

Przedstawiamy szereg praktyk CSR dla MŚP

Opublikowano: 04.05.2023

Dlaczego publikację kierujemy do MŚP?

Ponieważ to sektor MŚP stanowi ponad 99% polskich firm, a dalej brakuje narzędzi wspierających realizację działań CSR wśród tych firm!

Dlatego wraz z ekspertami stworzyliśmy publikację „Rola MŚP w budowaniu odpowiedzialnego biznesu w Polsce. Poradnik dla MŚP, jak stać się częścią zmiany”

 

Misją Fundacji IPS jest wspieranie polskich MŚP

Za pomocą publikacji chcemy inspirować do wdrażania praktyk CSR w firmach, a dzięki temu realizować misję Fundacji IPS – czyli przyczyniać się do wzmacniania przewagi konkurencyjnej polskiego sektora MŚP! Nasz dokument przedstawia szereg praktyk możliwych do wprowadzenia przez polskie przedsiębiorstwa. Publikację opracowaliśmy wraz z ekspertami z zakresu CSR/ESG, przedsiębiorcami, naukowcami oraz przedstawicielami trzeciego sektora.

Zapisz się na newsletter Fundacji IPS i otrzymaj publikację prosto na maila!

Zachęcamy do zapoznania się z publikacją „Rola MŚP w budowaniu odpowiedzialnego biznesu w Polsce. Poradnik dla MŚP, jak stać się częścią zmiany”.

Zapisz się na newsletter Fundacji IPS, a my prześlemy dokument na Twojego maila!

Zapis dostępny na stronie: https://fips.pl/publikacje/publikacja-dotyczaca-praktyk-csr/

 

Projekt zrealizowaliśmy dzięki wsparciu finansowemu Fundacji KGHM Polska Miedź

Najnowsze aktualności

ESG jako filozofia biznesu. Wyzwania i korzyści dla MŚP

ESG jako filozofia biznesu. Wyzwania i korzyści dla MŚP

W dzisiejszym dynamicznym i coraz bardziej zglobalizowanym świecie, koncepcja zrównoważonego rozwoju w biznesie staje się nie tylko popularna, ale także niezbędna dla przetrwania i sukcesu przedsiębiorstw. Świadomość społeczna, rosnąca troska o środowisko naturalne oraz rosnące oczekiwania wobec ety
Jakie są narzędzia CSR? Wybór odpowiednich narzędzi CSR dla Twojej firmy jest w Twoich rękach.

Jakie są narzędzia CSR? Wybór odpowiednich narzędzi CSR dla Twojej firmy jest w Twoich rękach.

W dzisiejszym dynamicznym świecie przedsiębiorstwa coraz częściej zdają sobie sprawę z rosnącego znaczenia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) jako kluczowego elementu ich strategii rozwoju. Dążąc do harmonijnego rozwoju, firmy podejmują szereg działań mających na celu aktywne zaangażowanie s